två hundar igen

Idag har Zelda kommit hem igen, hon har varit några dagar hos Fredriks föräldrar men nu är gumsan tillbaka. De blir så glada när de träffar varandra igen, busar som dårar.
Nu ligger Zelda på sin vanliga plats i hallen och sover och Zac har tagit på sig den stora uppgiften att tvätta mattes golv.. med tungan.. Han tycker väl att jag har städat för dåligt:) Husse är som vanligt borta med jobbet, vi saknar honom allihop..


De två gillar varandra:)



I nästa vecka åker vi till Stockholm, det har ni väl inte glömt?! Så nu under veckan tänkte jag skriva ihop lite frågor som jag ska ställa till de som jobbar där ( för er som inte fattar ett skit: http://karolinaochzac.blogg.se/2009/october/resa-med-hunden.html) Så nu behöver jag eran hjälp, vad tycker ni jag ska fråga? Ni har tills på fredag på er så fråga allt ni vill veta om vad de som jobbar där har för kunskap och erfarenheter!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Har de någon gång mött en aggressiv hund?

2009-12-09 @ 13:48:03
Postat av: Anders

Har de olika alternativ för stora o små hundar?

2009-12-10 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0