ullared

Jaha vi packade in oss i bilen och drog iväg till Ullared. Alldeles för sent och alldeles för hungriga kom vi fram efter många om och men.
Vi trängde oss in bland en mängd andra människor och det tog en stund innan vi fattade vart allt var, men hund sakerna var i början. Utbudet kan jag väl inte säga var det bästa. Jag hade nog för höga förväntningar. Men jag fick med mig en del saken hem till Zac bla. säng, ben, täcke, matskålar, handdukar, leksak osv.
Sortimentet var väldigt blandat eftersom folk plockar upp en sak och lägger ner den någon annanstans. Men det var billigt och små saker hittar man alltid men jag hade inte åkt dit enbart för hundsakerna!

Bilder kommer en annan dag eftersom min kompis kamera har gått sönder.

Idag har vi varit på hundklubben och hoppat lite, det gick bra i slutet när lillen kunde använda hjärnan lite mer. Ha en bra kväll nu ska jag tilll jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0