Ny design

Ser ni skillnaden?(Jag vet inte varför jag ser ut som en solarie bränd morot i ansiktet!)
 Hehe gjorde ett försök till att få en bild som skulle bli okej, det blev den bästa efter mååånga försök haha se nedanför..







Jaja annars var båda mina hundar jätte duktiga idag, höll mest på med Zac och Mella hjälpte mig. Zelda fick bara ha lite kul på slutet.. Man måste ju vara rädd om gameltantens ben och leder..


Mellas hund Foxie, det syns inte så bra på denna bilden men hennes ögon är isblåa! Jätte coolt.


Zac värmer sig i sin tuffa jacka från Puppia..

Glöm inte rösta för vilket hotell jag ska resa till(rulla neråt!) ! Och skriv era kommentarer här istället för på vovve.net eller bukefalous.se så har jag allt samlat på ett ställe;) Tack! Jag kan bara säga att just nu leder Stockholm med en röst, så kanske blir det de?


Kommentarer
Postat av: Sabine

Fin blogg och fin hund!:)

2009-10-10 @ 19:22:15
URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com
Postat av: mells

vovisar :)

2009-10-12 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0