Höst

Satt och läste igenom inlägget innan nu och såg hur mycket stavfel jag hade gjort, ursäkta för det men jag är verkligen hemsk på att stava och speciellt när jag skriver fort.


Nu är det höst på riktigt, igår snöade det och idag är det minus grader.. Ja jag bor i Jönköping inte norrland.. Men jag är förberebb för vintern öven till Zac, han ska ju inte behöva frysa heller. Okej nu tänker ni att "såna hundar behöver inga kläder". Men när man bor i en liten lägenhet och det är regnigt, snöigt och slask ute så är det inte roligt att släppa in en hund efter promenad. Då underlättar ett täcke vääldigt mycket och man slipper smuttsiga mattor och soffor:) .
Här är ett täcke jag har till Zac från Puppia:



Sen har han en regnoverall från hööks:




Det blir förmodligen ett till täcke innan det blir riktigt kallt, man måste ju skämma bort sin lilla plutt.. Utav dehär två gillar jag det översta från puppia mest eftersom det är lite tjockare och har en riktigt snygg luva på med päls.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, gå & ät något då :P.



Hörru, vart var det du bodde nu igen?

2009-10-15 @ 13:13:32
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0