Hejsan!

Hejsan!
Jag heter Karolina och har startat den här bloggen framför allt för mitt projektarbete som jag ska genomföra under mitt sista gymnasie år.
Här får ni följa mig och min hund Zac under våran vardag som är fylld av det mesta.
Zac är 7 månader gamal nu och växer så det knakar. Han är en blandras av 25% Amstaff och 75% Dogo argentino. Han älskar att mysa och när han vill ha kärlek hoppar han upp i soffan och lägger huvudet på min axel. Annars är han ett riktigt busfrö och har massor av energi.
Nu vet ni lite om oss, fortsätt läsa så får ni veta mer!

Kramar
Karro



Här ligger min sötnos just nu och sover.

Kommentarer
Postat av: Tanja

hur kan han vara 75% av en sort oc 25% av en annan ras?

2009-10-05 @ 13:23:44
Postat av: Nils o Gismo

. finns det en hundbar där du o vovven kan äta frukost tillsammans . viktigast tycker jag . tråkigt att ha frukost på rummet . hundpromenad karta var ju bra .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0