Åksjuka

Min "lilla" valp Zac har ända sen jag hämtade honom varit väldigt åksjuk. Han kräks om man åker längre sträckor och så fort han förstår att han ska gå in i bilen så börjar det rinna slem från hans mun. Jag har försökt allt nu känns det som, lugnande spray, tränat på att hoppa in och ut bilen och sitta där när den står stilla osv men inget hjälper! Nu har jag köpt receptfria åksjuke tabletter som djursjukhuset rekomenderade och det hjälper nog lite men jag tror det sitter mer i huvudet. Någon som har samma problem eller vet vad man kan göra?

Förresren glöm inte rösta för vilket hotell jag ska åka till i inlägget nedanför!


Zac är påplats på sin utsikts plats som vanligt!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad jag har hört så växer det bort..

2009-10-10 @ 09:06:51
Postat av: Simona

Hej!

Måste säga att din blogg var jätte fin och väldigt intressant! Älskar ju att läsa om hundar, speciellt när jag har själv!



Mvh/S

2009-11-16 @ 11:51:04
URL: http://noonenomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0