stockholm!

Jaha då är det dags att boka resan till Stockholm med vovvarna.

Jag planerar att boka hotell imorgon och hoppas att de kan ta emot oss 19-20 november. Tills dess ska jag ha hunnit fixa ordentliga åksjuketabletter till Zac så han klarar av bilfärden upp, det tar ju ändå några timmar.

Så vad är mina planer för resan? Jo något som är ett måste är..:

  • Fika på hundcafé
  • Handla nya kläder till hundarna
  • Kolla hur bra "grön områden" det finns till hundarna
  • Försöka hitta en restaurang som tar emot hundar
  • Observera hur jag blir bemött på hotellet med mina djur
  • Utvärdera deras hundpaket

Tror ni jag kommer ha fullt upp? Det tror jag..

Hur går det annars med mitt projektarbete då?

Jo.. Det går framåt och imorgon eller på fredag ska jag ringa till jordbruksverket och pressa dem på all information de har om resa med hunden.. Jag har pratat med dem innan man behöver en repetion!

Något som jag har börjat fundera på är hur jag ska trycka min borchyr. Någon som har någon idé? Skriv en kommentar isf.


Lilla fina Zelda
a


Kommentarer
Postat av: helené

Kul att resan blir av! Ska bli intressant och se hur de har utvecklat paketet.

2009-11-04 @ 15:49:12
Postat av: Jenny

Kul att göra sådana små weekends ibland stockholm är ju en så mysig stad också satt förut o funderade på om jag skulle dra dit en helg snart igen också,har några mil dit..

Hoppas det fixar sig med dina hundar då också föresten!



MM måste få ordning på mobilen nu blir galen,hatar när det ska krångla :(

2009-11-04 @ 16:10:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hih, gissar att du älskar hundar? :)

2009-11-04 @ 16:24:38
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kul att ni bokat resan! :) Hoppas ni hinner med allt och att det går bra. Ska ni ta er runt till fots, lokaltrafiken eller köra bil? Det hade kanske varit något att ta med i din broshyr?

Ha en mysig kväll!

2009-11-05 @ 19:50:02
URL: http://lovefroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0