ruskigt skön söndag

Jag var ute med hundarna tidigt imorse (tidigt efter en jobbnatt= ca 10.00) då var solen framme, himlen var blå och det var ganska tomt med folk i parken här där vi bor. Jätte skönt! Efter att de gjort sitt så gick jag in, tog min bok och hämtade mitt täcke och la mig i soffan. Nu tänker jag inte resa mig upp! Har en skål med äppleskivor på ena sidan och datorn på andra, då klarar jag mig ganska länge! Hundarna ligger och snarkar och jag kommer förmodligen också slumra till. Guh vilken skön söndag! Jag ska bara ladda batterierna för den kommande veckan.
Sen har jag och min kille förmodligen hittat ett hus som vi kanske kan köpa! Det är jätte litet, ligger mitt i skogen och är super mysigt. Vi ska kolla på det på Fredag så får vi se, lägger upp bilder på der nu i veckan. Vi hörs senare när jag ska ut till mina föräldrar och äta lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0