kasst väder

Jag bokade hotellet idag, jag veeet så sent jag skulle ju åka imorgon typ? Men det har hänt massa annat som jag kommer prata om på fredag (många vet det redan som läser bloggen) så resan blev uppskjuten och sen de närmsta veckorna är det hundmäss=fullbokat! Så nu ska vi åka 18 December! Men jag har gjort annat på mitt projektarbete idag, jag kan ju inte avslöja för mycket än då blir det ju inget kul att läsa resultet! Men jag har pratat med jordbruksverket om pass, vet. intyg osv osv. Men något jag har svårt att hitta är om hur det är att ta med kamphundar i t.ex Spanien, säger vi. Man måste ta kontakt med ambasaden i det gällande landet. Då har jag försökt få kontakt med en ambasad i Spanien men inte lyckats. Ska försöka igen. Det är ju något allvarligt eftersom jag har hört att i vissa länder avlivar de kamphundar om polisen ser dem. Men som sagt bara något jag hört.

Ja jag är ledig mycket denna veckan och vädret är inte kul någonstans, sitter mest och kollar på sista minuten resor!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Intressant:)

2009-11-17 @ 22:27:57
Postat av: sara

tack karolina, jag blir iaf stark av dina ord om inget annat :D

kramar sara

2009-11-17 @ 23:11:26
URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0