jag har alltid mina vakter med mig



Mina hundar skulle kunna dö för mig.. Jag skojar inte.
Idag på våran lång promenad så möter vi en stoor ilsken boxer som springer ut från sin trädgård. Lös.
Den skäller åt oss och kommer i snabb galopp.
Där står jag med en pitbull i varje hand och känner hur kopplena sträcks.

Zac och Zelda reagerar så att de ställer sig så nära varandra som det bara går mitt framför mig och reser varje hår de har på kroppen och morrar. De såg ut som monster. Men när boxern är ca 1m ifrån oss, tvärstannar den och börjar helt plötsligt backa innan den springer tillbaka till sin trädgård. Hela promenaden hem sedan går mina hundar på varsin sida om mig, nosar inget, kissar inget osv.



jaja nog om det här har ni lite bilder:

Twin Standard

Deluxe Queen Rum (med egen bastu)

Deluxe Queen Rum (med egen bastu och jacuzzi)

Jacuzzisviter

Lite bilder på hotellet som vi ska till !

Men eftersom hotellets bilder inte alls överensstämde med verklighenetn sist, när vi var i halmstad har jag låga förväntningar.




I nästa vecka kommer jag med en överraskning till bloggen, och det har INTE med hundarna att göra hah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0