hemlis och resa

Jag är lite sur idag, den första saken är att jag hade ju tänkt att berätta en sak här i bloggen och för övriga världen men det visade sig att jag var tvungen att vänta ett par veckor till:( Sorry.

Det andra är att jag måste boka om min resa till Stockholm! Fan! Vi ska ha lilla julafton då hos min sambos föräldrar eftersom hans systers barn ska vara hos sin pappa på julafton. Jätte trevligt men jag nu måste jag boka om, ska se om jag kan få dagen innan så vi kommer den 17 och åker hem den 18.. Håll tummarna!



Jaja nog med det, jag har något annat att prata om idag.

Jag ligger i soffan och pluggar, tvin står på i bakgrunden: 

Top dog USA

Amerikansk realityserie från 2008. Säsong 1. Amerikas bästa hund utses. I den här realityserien bor hundar och deras ägare tillsammans i ett hus under tiden de tävlar om vem som är bäst. Hundarna och deras ägare har alla olika bakgrunder. Somliga har tävlat i skönhet, och andra har tränat sina hundar själva hemma.


Åhh det är hemskt! Det ska bli den bästa hunden.. Men allt är på så låg nivå.. Tävlingar kan gå ut på att hunden ska sitta kvar när någon annan lockar på den. Ska man inte kunna kräva lite mer av hundarna som är med i ett sånt program? Visst jag förstår deras resonemang över att det går ut på kontakten mellan ägare och hund och att man inte ska tvinga fram något men ändå.. Inget roligt program helt enkelt.

Försökte hitta bilder från programet men det var svårt.


Kommentarer
Postat av: olatidman

top dog är fan bara pinsamt..

2009-11-22 @ 18:40:00
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: BLONDIE

Nice blogg :)<3

Kolla gärna in min :)

2009-11-22 @ 19:34:23
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: Mia

Tycker mycket om det du skrivit! Underhållande att se en del prima saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-12-01 @ 13:25:26
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0