En styck Zelda och en styck Zac

Ja som rubriken låter så har jag en av varje i soffan, de snarkar, fiser , drömmer och jag älskar dem hur mycket som helst. Jag hade planer på att åka till hundklubben i fredags men tyvärr så fick jag reda på att de har flyttat alla hinder till ridhuset där vinterträningarna hålls. Zac är förliten för att vara med på riktig träning än och jag gör endast små små övningar med honom än, dels för han älskar det och lite gympa för hjärnan är aldrig fel!

Nej nu ska jag göra ordning lite kvällsmat till mina bjässar, de måste alltid äta i olika rum eftersom Zelda är klar på 2 sekunder medans Zac är inte sånt stort fan av hundfodret och tar ungefär 20 minuter på sig. Ha en bra kväll.


Från valpkursen i somras


Mina båda busisar, Zelda har sin vanliga kontroll av Zac ocg kollar så han är hel och ren;)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra med dig idag? ;)

Ha en bra Måndag!

2009-11-23 @ 10:44:00
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Julia Swalander

Hej vilken fin blogg du har:)

Jag tänkte be dig om en liten tjänst, för det är såhär..

Min pojkvän och jag bor ca. 4timmar ifrån varandra,

och för att komma till varann så reser vi med Swebus.

Och vi är med i en tävling där vi behöver just DIN hjälp för att

kunna vinna dethär och klara vårat distans förhållande..

Tävlingen har pågått i 3veckor nu, och detta är den sista!

Och det vi tävlar om är fria resor hela vårterminen.



Genom att bara klicka på länken och sedan trycka på "Rösta upp" knappen, så har du hjälpt oss.

Detta tar inte ens en minut, men det betyder så mycket mer!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49



Gå in och läs på min blogg ifall du vill veta mer. Ha en bra kväll! Kram<3

(Om du inte är intresserad, så radera bara inlägget..)

2009-11-23 @ 20:53:52
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0