bra humör

Idag är jag glad, jag är ledig och går runt här hemma, städar lite och lyssnar på julmusik.

Jag älskar julen men detta året kommer det bli konstigt, julen har på något sätt alltid varit förknippad med mormor och morfar och efter att morfar gått bort så har allt ändrats.. Men jag försöker få lite julstämning här hemma iaf fast det är över en månad kvar;)


Ja ledig som sagt, städar. Zac ligger på golvet och tuggar på sitt ben eller just nu står han upp och försöker slita sönder det. Zelda är hos "farmor och farfar" idag alltså Fredriks föräldrar, de tycker om att ha henne då och då och Zac gillar att få lite extra uppmärksamhet.


Jag fick ett sug att åka och träna lite med Zac nu så det ska jag försöka hinna med på Fredag denna veckan!


 




Ne nu blev jag ruskit tränsugen, ska nog gå ut o gå en sväng med långlinan!




Kommentarer
Postat av: Gitsie

Fina hundar du har. :)

Jag har så otroligt sugen på att dra fram mitt julpynt, men jag ska försöka att stå emot en vecka till i alla fall.

2009-11-16 @ 15:32:00
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0