blåsljud på hjärtat

Något jag inte berättade för er igår var att när vi var hos vetrinären så hittade de ett blåsljus på Zacs hjärta.. Jag vet inte riktigt vad det innebär men många har sagt att det kan växa bort på så unga hundar.. Usch jag vet varken ut eller in.. Kommer han dö nu eller? Vi ska på ultraljud i nästa vecka så då får vi veta mer.. Det känns tufft. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag fick reda på att Zacs hjärta inte kommer orka leva ett helt liv. Jag säger ju till honom varje dag att han och jag ska vara tillsammans i all evighet.. Tårarna rinner. Men hoppas att det inte är så allvarligt. Orkar inte skriva mer ikväll.



Älskade lilla Zac, stanna hos matte..

Kommentarer
Postat av: ninni

styrke kramar<3

2009-11-24 @ 18:05:44
Postat av: Lisa

Jag vet hur den oron känns. Har en hund med "mellanstort" blåsljud samt oregelbundet oregelbundna hjärtslag. Hoppas det visar sig vara typen som växer bort på din fina Zac!

2009-11-24 @ 22:24:58
URL: http://livetmedjycksen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Han är 4 år nu (lätt blåsljud upptäcktes när han var 2 år) och lever i stort sett som vanligt :)

2009-11-25 @ 10:56:07
URL: http://livetmedjycksen.blogg.se/
Postat av: jasmin

jag vet också hur det känns.jag har en chihuhahuha som har blås ljud just nu i hjärtat.ska gå på ultraljud snart jag gråter nästan hela tiden :(

det är värkligen hämskt!hoppas din hund blir bra igen.

2011-05-13 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0