bilder

Jag har äntligen förstått hur min mobil fungerar och kan lägga över bilderna som jag tagit med den. Så här får ni lite alla möjliga bilder att kika på.


Vi börjar med den här, en bild från Thailand tidigare i somras! Ser ni hur bruna ben jag har? Åh vad jag vill ha sol.. Detta var från våran balkong, ingen dålig utsikt!


Här har vi en bild från när jag och Zac har legat i liljeholmsparken här i Jönköping och solat, Zelda är förmodligen också med.


Här har lilla Zac somnat i det höga gräset vid hudbadet som vi var vid många gånger i somras. Han var inte så stor där!



Vi var med husse när han skulle åka cross, passade på att gå en riktigt lång promenad i skogen. Tyvärr tänkte inte Zac sitta stilla på kortet.


Husses leksak!


Zac i stadsparkens hundhage.


Zac i sin regnoverall som han tyvärr har vuxit ur nu.


Båda mina änglar.


Mina två vänner på midsommar


En trött pojke.

Så nu orkar jag inte mer för idag men där har ni lite bilder;)

Kommentarer
Postat av: ninie

Fina bilder!

2009-11-16 @ 12:33:40
Postat av: mells

vi vill se mer bilder! :D

2009-11-17 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0