vetrinären idag

Jaha då har vi varit och kollat på Zacs hjärta och vet ni vad? Det var ett sånt litet fel att han räknas som frisk:D:D:D:D:D:D:D Vet ni hur glad jag är? Och jag som trodde att han inte skulle få springa lika mycket.. Tvärt om! Han ska springa och röra på sig så mycket det går men han får absolut inte bli tjock, så ingen fet mat till Zac. Han var jätte duktig när vi var där, först fick vi vänta i 45 minuter och då låg han lugnt och snällt vid mina fötter men sedan när vi skulle gå in i undersöktsrummet så tog det stopp. Zac satte sig på sin rumpa och tittade på mig och gav mig blicken " nej här går jag inte in, dom är inte snälla där inne" men till slut gick det bra. Det rann lite slem från hans mun som det alltid gö när han är nervös men annars var han super och pussade vetrinären massa gånger. Han fick också massvis med beröm om hur fin och speciell hund det var , inte så vanlig ras ju:).
Så nu ligger han helt utpumpad här på golvet och snarkar. Lilla plutten..
Efter sjukan så promenerade vi hem och jag kan ju bara säga att nu måste man ha vantar och mössa på sig. Iiisskallt.
Resten av kvällen så ska jag plugga. Imorgon är min sista jobbiga dag i skolan. Önskar jag hade lite mörk choklad är så sugen på det så kanske blir det en sväng till Ica med.. Förresten på lördag ska jag gå på Betner om man nu stvar så? Det ska bli grymt kul, han är så snygg ;) Han ser lite farlig ut eller? Me like..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken sorts dator har du? ^^

2009-12-02 @ 18:13:21
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: Fröken Upp&Ner

Hej!

Kul att du tittade in! Är så stolt över den layoten. Satt minsann flera timmar med den. =)



Ska botanisera i din blogg nu. jag tycker Betner är såå rolig. Gillar hans skämt jättemkt.

2009-12-02 @ 18:15:34
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com
Postat av: Kjell

Grattis till Zac och dig med det glädjande beskedet!!!



2009-12-02 @ 18:51:21
URL: http://ktorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0