Stockholm var det ja..

Ja Stockholm denna veckan! Spännande ska det bli. Men jag har lite problem att få ut åksjuke medecin till Zac. Men jag hoppas att det ska lösa sig annars får vi ta tid på oss och stanna ofta, det gick bra när vi åkte till Halmstad.
Men till något helt annat. Minns ni att jag berättade för flera flera veckor sedan att det var något som jag skulle avslöja? Nästa onsdag kommer det:D Hah är ni spända? Det är jag.. till 100% även om många redan vet. Men vill så gärna skriva om det.

Nep nu ska jag koka lite ris och morötter som hundarna ska få tills kvällsmat, deras favorit, ris, morötter, fil och lite torrfoder! Perfekt o koka det o sedan ta en promenad så hinner det svalna under tiden och så kan hundarna smälta maten efteråt i lugn och ro:)


Ni har väl inte missat vilken film som är ikväll kl 21? Världens sorgligaste hundfilm.. Här har vi en som kommer lipa en hel del;)



   


Kommentarer
Postat av: sara

jag ska se den!

2009-12-14 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0