oj dåligt uppdaterat här

Sorry att jag varit borta så länge. Det har varit fullrull här de senaste dagarna men jag kan väl börja med det roligaste jag gjort under helgen? Självklart var det Magnus Betnér!! Oj så mycket var det längesedan jag skrattade! Helt fantastiskt att en människa kan skämta så mycket och så pang på inför så mycket människor. Men jag fick intrycket av att han var lite små lullig när han gick runt på scenen. Han drack öl under hela tiden, inga mängder men ändå. Sen spelade han mycket på att han säger att han är bi, men jag har hört att han bara säger det för att ha något att skämta om osv? Äh rolig var han! Det var mycket skämt om Jönköpings alla frikyrkor(hah rätt åt dom) och feminister som han själv påstår sig vara. Jag tycker fortfarande han är snygg i ansiktet men hans kropp och kläder var ingenting att hänga i granan. Men så länge man ser honom på tv duger han som ögongodis;)



Sen efter det så åkte jag och och F till den nyaste resuatrangen här i Jönköping, SofieHof, vi åt en jätte god trerätters middag. Började med en klassisk toast skagen. Till varmrätt blev det fiskgryta och till efterrätt creme brule med färska hallon. Självklart var maten jätte god och väldigt lyxig. Men som ni vet är det inte så stora rätter på de "lyxiga" tallrikarna? Men det hade resuatrangen löst jätte bra, för de kom in med smårätter hela tiden, goda bröd bla. med massa gott att ha på. Men menyn var inte så stor, så det är inget ställe som man går till en gång i veckan.


Bg Lobster

Jap det var det. En trevlig helg! Idag är det måndag och vardagen är tillbaka för mig betyder det alltså att Fredrik har åkt till Norge igen för att jobba och kommer hem på torsdag. Jätte tråkigt.. Okej första dagen är det rätt skönt men sedan saknar jag ihjäl mig. Zac och jag har varit ute med långlinan idag, det gick bra men Zac var helt galet busig och jag blev lite arg på honom ibland när han försökte snurra in mig i linan.

Nu ser jag fram emot nästa helg, på Lördag ska vi nämligen hem till Viktoria och Pontus på lucia vaka:) Det kommer bestå av trevligt sällskap och god mat. Så den helgen jobbar jag bara Fredag, skönt!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag var på Betnér i Linköping:)

2009-12-07 @ 19:34:45
Postat av: jessica

vad gott det såg ut:)

2009-12-08 @ 09:38:04
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Kjell

Så gott och höra att du klarade av olyckan. Sånt är JÄTTELÄSKIGT!! har själv varit med om flera bilolyckor, dock utan att få livshotande skador, men vet vilka ohyggliga krafter som sätts i sväng!

Att man genom sådana erfarenheter kan tillta sig en ny syn på livet och dess innebörd är för mig föga överraskande... Viktigt också att inte välja att se tillbaka på livet och bära för stora ångerkänslor över det man har åstadkommit...

:-) Ha en helt underbar dag!

2009-12-08 @ 10:47:19
URL: http://ktorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0