nej mina julklappar...

Idag när jag kom hem till Zac efter han hade varit ensam ett par timmar hade han hittat på bus..

I vanliga fall får han bara vara i hallen och köket när han är ensam och jag har satt upp en grind ill vardagsrummet. I vardagsrummet stog alla mina julklappar.. Men Zac hade listat ut hur grinden fungerade och promenarat in i vardagsrummet och gjort ett mindre helvete. Han har rivit sönder allt papper, suttit på vinglasen och ah massa.. Så när jag kommer in så kommer han smygandes och sedan lägger öronen bakåt och går in under köksbordet. Han visste mycket väl att han hade busat. Så ja nu är det bara börja om med julklapparna. Mindre roligt..

 Ska försöka lära Zac denna skylten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0