Mycket att göra

Jap så här innan jul ni vet har jag mycket o göra.. Neh skoja;)

Ne igår hann jag inte blogga och nu har jag varit ute med hundarna på en riktigt långpromenad för vet ni vad jag ska göra? Förutom att jag ska till körskolan så ska jag till vårdcentralen på inskrivning.. Vadå inskrivning tänker ni nu då. Jo det är såhär att jag är på smällen! HA det trodde ni inte va? Helt sant jag har tilloch med en bild på den lille (där den liknar ett ägg) i en ram i fönstret! Det var det jag skulle säga, berättar mer sen när jag kommer hem;) I juli är den beräknad till att komma förresten!

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

OJ MEN GRATTIS

2009-12-17 @ 15:55:37
Postat av: Sarah

GRATTIS!! :)

Vad kul!

Hoppas du mår bra!

2009-12-18 @ 08:27:03
URL: http://lovefroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

MMH! så himla mysigt alltså!:):) längtar till den lille kommer!!

2009-12-19 @ 18:25:12
URL: http://josefin3h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0