Minnen

(fortsätt att ställa frågot i inlägget nedanför)

Idag har jag varit på körskolan mest hela dagen, yes jag håller på att ta körtkort.. Körupp den 4 Jan:)

Idag har jag avklarat riskettan, det framkallade endel gamla obehagliga minnen om en bilolycka jag var med i för 3 årsedan.. Kom en tår i ögat när känslorna kommer tillbaka.

Men det är inte de enda minnena jag tänker på idag, saknar mina hästar så  grymt mycket.. En gång hästtjej- Alltid hästtjej..





Detta var min senaste häst, Lowis, Eller Lowis miss Juvenile som hon hette egentligen..


Och detta var min ungponny som hämtades från Tyskland, Amy.

De andra 5 hästarna har jag tyvärr inga bilder på på den här datorn.. Men usch, det hugger till i Hjärtat när man tittar på gamla bilder. Varför kändes det som man var mycket gladare då? Saknar verkligen mina hästar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0