God morgon

God morgon gott folk!

Igår firade vi jul, jap ni läste rätt. Min killes systers son är hos sin pappa på julafton så vi fick fira lite tidigare så han med kunde vara med! Det var jätte mysigt men när man är på smällen så blir man trött av ALLT. Alltid trött och kan alltid sova. Så när vi väl kom hem runt 19.30 igår kväll var jag helt förtvivlad eftersom det kändes som om jag skulle svimma och så var jag tvungen att åka till jobbet. Så det blev jobbigt men jag kom iväg och överlevde kvällen. Nu har jag sovit länge och drömt om en mördare men jag är utvilad iaf.

Idag ska jag åka och kolla in ett hundpensionat, på nyår har jag ingenstans att ha Zac och jag vägrar låta han vara i lägenheten eftersom vi bor  mitt i smeten och precis jämter en gräsplätt där alla kommer smälla smällare. Så Jag har hittat ett jätte fint ställe som har rykte om sig att vara jätte bra och SÅ billigt, 200 kr/dygn! Ingenting! Så jag ska dit och kolla idag hur det ser ut så bestämmer jag mig sen. Tror Zac skulle må jätte bra av det eftersom han får träffa så mycket andra hundar. Och det är ju bara en natt, tror ni han tycker att jag överger honom?


Jag vill såå gärna visa bilder på vad vi fick för fint igår från Fredriks sida (min familj firar jul på torsdag) men min mobil är ju sönder och alla våra kameror också. Men hoppas att jag kanske kanske får en ny på torsdag?

Nu kommer mamma snart och hämtar mig, om 30 minuter och jag ligger fortfarande i sänge... Jag är så sämst på att passa tider.

Kram


Kommentarer
Postat av: ronya

karro </3 tider alltså!! haaha :D

2009-12-20 @ 18:47:33
URL: http://josefin3h.blogg.se/
Postat av: jossan

är det alltså

2009-12-20 @ 18:47:57
Postat av: Sara

Hur kan ni inte ha hunden på Nyår? Jag tycker det är en Självklar het att man tar med sig hunden/hundarna vart man är går.

2009-12-22 @ 00:14:53
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0