brum brum

Jag är i bilköpartagen! Jap som jag har pratat om tidigare så ska vi köpa hus nu och det blir förmodligen lite utanför stan, för hundarnas skull! Men då måste man ju ha en bra bil. Jag ska ha en bil som både hundarana plus lite annat skräp eller packning får plats i, hundarna ska sitta i bagae luckan i varsin bur så burar måste gå in. Och jag har satt min prisgräns på 70.000.. Tror ni jag kommer hitta något?
Här har vi ett perfekt exempel! 

  Denna kostar 70.000 och ser riktigt snygg ut om man bara byter fälgar.
         
Klicka för att se nästa bild


Men så har ju en fågel viskat i mitt öra att Saab kommer snart kursa och då finns det ju inga garantier eller reservdelar kvar, iaf så tillverkas det inga nya delar så om bilen går sönder? Inte bra.

Så ett annat exempel:
         
Klicka för att se nästa bild
En helt okej BMW för 70.000 men nya fälgar så skulle jag nog kunna tänka mig denna.


Men samtidigt vill jag inte ha en förstor bil som blir jobbigt att ha i stan utan en lagom men ändå stor.. Hm tåls att tänka på lite till.
    
(bilderna är lånade från blocket.se)

Kommentarer
Postat av: Linda

BMW såklart:D:D

2009-12-01 @ 21:20:20
Postat av: Linda

BMW såklart:D:D

2009-12-01 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0